Laddar produkter...
När du genomfört din order får du automatiskt en preliminär bekräftelse. När sedan ordern blivit godkänd får du en slutgiltig bekräftelse med leveranstider mm. Den vanligaste anledningen till att man inte fått någon av dem brukar vara att man råkat uppge en felaktig mailadress. Har du fått den första preliminära bekräftelsen men inte den slutgiltiga bekräftelsen kan det bero på att vår kundtjänst behöver titta på ordern. Har du inte fått en slutgiltig bekräftelse inom 1 arbetsdag ber vi dig kontakta kundtjänst.
När din order packas skickas ett automatiskt meddelande till dig via e-post. Meddelandet innehåller utlämningställe, kollinummer mm. Har du valt utlämning i en Hööks-butik kan leveransen inte spåras. Du får då ett sms när paketet finns att hämta i butiken. Du kan också se orderstatus på Mina sidor.
Ditt paket ligger kvar ca 7 dagar på utlämningsstället. Du får under tiden 2 sms-aviseringar och sedan kommer en påminnelse via brev. Om paketet inte hämtas ut skickas det tillbaka till oss. Du blir då debiterad 150 kr för alla omkostnader som ett outlöst paket medför. Notera att det inte räknas som ett utnyttjande av ångerrätten om du inte hämtar ut ditt paket eller inte tar emot en leverans.
Om du inte hämtar ut din beställning går det tillbaka som outlöst paket. Du blir då debiterad 150 kr för omkostnader som ett outlöst paket medför. Notera att det inte räknas som ett utnyttjande av ångerrätten om du väljer att inte hämta ut ditt paket.
Om du vill skicka leveransen till en annan adress än din egen fyller du i dina adressuppgifter i kassan. Fyll sedan i adressen dit du vill skicka beställningen under "Leverans".
Nej, du kan inte kombinera dina personliga rabatter med andra erbjudanden. På Mina sidor ser du aktuella erbjudanden som är personliga för dig som medlem. Erbjudanden gäller på ordinarie pris och kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden. Har du flera aktiva rabatter som gäller samma produkt appliceras bara en rabatt.
Klicka på knappen "Ange rabattkod" i kassan under sammanställningen av varorna i din kundkorg. Fältet är skifteskänsligt. Observera att rabattkoder ej kan kombineras med andra rabatter och erbjudanden.
Det cirkulerar en mängd rabattkoder på nätet som är gamla eller falska. Våra aktiva rabattkoder hittar du i våra nyhetsbrev eller andra utskick.
Om du inte längre vill ha nyhetsbrev från oss finns en länk längst ner i alla mail som du kan klicka på. Du kan även ändra dina inställningar på Mina sidor under "Min profil".
Orderförändringar kan bara göras på order som ännu inte packats. Vill du göra en förändring ber vi dig kontakta kundtjänst snarast möjligt via e-post kundservice@hooks.se.
Om du har flyttat kan du ändra din bostadsadress på Mina sidor. Logga in och klicka på "Min profil" och sedan "Uppdatera information".
Detta kan bero på att gammal historik lagrats, vilket gör att tidigare problem ligger kvar och gör att hemsidan inte fungerar korrekt. Du kan då behöva rensa cache och cookies. Om detta inte hjälper kontakta kundtjänst.
Information som kan hjälpa oss att felsöka: Typ av upplevt fel. Typ av enhet som använts (telefon/desktop/platta, pc/mac, Android/iPhone). Version av webläsare.
Företagsgatan 58
501 77 Borås
Sweden
BOM!
Webbläsaren du använder är diskad.
Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:
Google Chrome, Safari, Firefox eller Microsoft Edge.